امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

فرماندار قصرشیرین گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه نگران کننده است از این رو مردم باید توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و جدی بگیرند.

 

«مرادعلی تاتار» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه اکنون در موج سوم شیوع کرونا در کشور هستیم و بسیاری از استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و با توجه به آغاز فصل پاییز و نزدیک شدن به ایام سرد سال تنها راه کاهش این بیماری ویروسی و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

وی اظهار داشت: در شهرستان قصرشیرین خوشبختانه از نظر وضعیت ابتلا در شرایط خوبی قرار داریم اما این به معنای کم توجهی به مسایل بهداشتی نباید تلقی شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: با دستور استاندار کرمانشاه تمام مدارس و مهدهای کودک و اماکن ورزشی شهرستان قصرشیرین تعطیل است.

تاتار اضافه کرد: ادارات و نهادهای دولتی ملزم به رعایت مسایل بهداشتی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی تنها برای مقابله با گسترش این بیماری و مقابله با آن نیازمند یک بسیج عمومی و عزم ملی است.

او اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و مسوُولان بتوانیم شاهد کاهش آثار مخرب بیماری کرونا باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به گفته مسوُولان و مقامات بهداشتی زمانی برای پایان کرونا فعلا قابل تصور نیست از این رو باید استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل ها از سلامت و عزیزانمان صیانت کنیم.