امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

 

فرماندار قصرشیرین گفت: مشارکت مردم مرزنشین این شهرستان از نخستین ساعات شروع رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مطلوب است.

 

«مرادعلی تاتار» روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه‌های اخذ رای قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۰ شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان را در انتخابات امروز جمع آوری می کنند و حدود یک هزار نفر نیز عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و بازرسی در فرایند رای گیری مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شعبه های اخذ رای خوب است و مردم نیز با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در شعب اخذ رای حضور دارند تا امروز بار دیگر حماسه خلق کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات امروز از مدت ها قبل فراهم شده و شهرستان اکنون با فریند بسیار خوبی روند انتخابات را سپری می کند.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را با مجموعه همکاران در شعب اخذ رای برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته ایم و با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده ایم تا از رای مردم صیانت کنیم و شاهد ثبت حماسه پرشور و با نشاط مردم در انتخابات امروز باشیم.

تاتار گفت: مرزنشینان قصرشیرین همواره کارنامه درخشانی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی داشته اند و این بار نیز همچون انتخابات های گذشته شاهد نقش آفرینی بسیار خوب آن ها در حماسه حضور امروز ۲۸ خرداد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم بار دیگر حماسه حضور خود را به نمایش خواهند گذاشت زیرا انتخابات گام مهم توسعه سیاسی است و مردم در این روز  با حضوری پرشور یکی از مهم ترین ارکان مدیریتی کشور انتخاب می کنند.

او با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است افزود: مردم مرزنشین قصرشیرین همواره در دفاع از ایران اسلامی در میدان بودند و در این روز بار دیگر با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

وی گفت:  در این عرصه با اجرای مر قانون از رای مردم صیانت خواهد شد و مردم یقین بدانند ما از رای آن ها با تمام توان صیانت خواهیم کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.