امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین،دکتر حیدری با بیان این خبر افزود : از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی درارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید شهرداری قصرشیرین تاکید فراوانی بر افزایش سطح نوسازی معابر عمومی شهر دارد.

شهردار قصرشیرین:با توجه به جدی بودن مقوله پیاده روسازی،مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی،اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.

وی افزود:پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می ‏شود ، در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏ شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری قصرشیرین باشد.

دکتر حیدری با تاکید برحجم گسترده عملیات،تصریح کرد : معابر مشمول این طرح شامل : خیابان ولیعصر( عج) ، درب شبکه بهداشت و درمانگاه قرنطینه ، انتهای مجموعه فرهنگی_ ورزشی تامیدان امام خمینی( ره)،حاشیه پل الوند، خیابان معلم و…می باشد .