امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

دشمن امروز با جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامي به میدان آمده است .

امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با جنگ ترکیبی و با تحریم و تحریف علیه کضورمان به میدان آمده است تا واقعیت ها را با هدف ضربه زدن به روحیه ی مردم وارونه جلوه دهد.

حجت‌الاسلام صادق صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نماز گزاران با اشاره به جهاد و مقاومت، افزود : در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی زندگی یک مبارزه مستمر است و الگوهای شاخص و برتر در نوع و عمل در حیات بشری برای رسیدن به سعادت و آخرت امامان معصوم (ع) هستند.

وی اظهار کرد: دشمن امروز علاوه بر آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم همچنین با هزینه های میلیاردی به تحرکات تبليغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای علیه ما می پردازد.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: تکالیف مهمی برای مؤمنان متعبد انقلابی در مقابله با تهاجم دشمن در ميدان های مختلف ‌وجود دارد که یکی از این عرصه های مهم جهاد تبیین ، روایت و روایتگری است.

صالحی ادامه داد: اگر کا روایت نکنیم مخاطب ناچار است که روایت دیگران را که نادرست است بشنود و این باعث اثرگذاری در رفتار و گفتار حامعه و محیط خواهد شد.

او ادامه داد: از این رو روایتگری درست و صحیح کاری اساسی و ضروری و یک وظیفه ی اخلاقی و انسانی است . وی در دامه با اشاره به حادثه‌ی انفجار معدن در طبس که منجر به کشته شدن تعدادی از کارگران زحمت کش شد ، ادامه داد: دشمن فرصت طلب از این اتفاق تلخ به عنوان دستاویزی برای دروغ سازی ، تحریف و تبليغ علیه نظام اسلامی استفاده کرده و با این گونه محتواها به دنبال نشان دادن ناامنی زیرساخت های معدنی و هر حوزه ای که مرتبط با تکنولوژی می شود و دوم بی توجهی نظام جمهوری اسلامی به کارگران و خانواده های آنان است.

وی در ادامه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته به لبنان و شهادت و زخمی شدن شماری زیادی از غیر نظامیان گفت: رژیم صهیونیستی در جبهه های مختلف شکست های بزرگی را متحمل شده است و سرشاخ شدن با حزب الله که به مراتب قدرتمندتر از سایر گروه های مقاومت در منطقه است عواقب پیش بینی نده ای برای اشغالگران به دنبال خواهد داشت و خواب آشفته این رژیم جعلی تعبیر نخواهد شد .