امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین، دکتر حیدری شهردار قصرشیرین از فعالسازی و نورپردازی آبنماهای سطح شهر خبر داد .

وی تصریح کرد : شاخص های بصری با در نظر گرفتن شاخص های فنی و ایمنی در طراحی های شهری می تواند در منظرهای محیط و ارتقای هویت آن مؤثر باشد .

دکتر حیدری افزود: نورپردازی مناسب می تواند یکی از عوامل تقویت کننده هویت یک مکان محسوب شود و بر جذابیت و در نتیجه سرزندگی شهر و آرامش روح و روان انسان افزود و حضور شهروندان را در فضا تقویت نمود . شهردار قصرشیرین اظهار داشت : اکنون عملیات نورپردازی میدان شهید حاج قاسم سلیمانی ( مهدیه ) و نورپردازی آبنمای تقاطع خیابان مدرس اجرایی و همچنین آبنمای میدان امام خمینی ( ره) در وروری شهر نیز تعمیر و فعالسازی گردیده است که این اقدام جلوه خاصی به محیط شهری بخشیده است .

مهندس سروش سهرابی مسئول خدمات شهری نیز در این راستا افزود : امروزه محیط های شهری به فضایی آرام نیاز دارند تا بتوانند در حین عبور و مرورهای روزانه‏ حس مطلوبی در شهروندان ایجاد کنند.

وی افزود : با دستور و تاکید دکتر حیدری شهردار پرتلاش قصرشیرین به منظور افزایش زیبایی های بصری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان قدرشناس قصرشیرین بهسازی و تعمیر سایر آبنمای سطح شهر، تجهیز و بهسازی مبلمان شهری ، رسیدگی به فضاهای سبز ، تعمیر و رفع خاموشی سیستم روشنایی معابر و بوستانها ، پاکیزگی و آراستگی سیمای شهری و فضاهای تفریحی و ... در برنامه کار واحد خدمات شهری قرار گرفت .