شرح وظایف امور اداری و کارگزینی :
-اجراي دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
-نظارت لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل کارگري در مورد پرسنل
-معرفی کارکنان واجد شرایط براي طـی دوره هـاي آموزشـی کوتـاه مـدت و بلنـد مدت واحد مربوطه پس از هماهنگی با مسئول مافوق
-نظارت مستمر به منظور انجام بـه موقـع جهـت ارتقـاء گـروه
-پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام لازم در مورد تامین آن بـا همـاهنگی واحـد زیربط
-پیشنهاد نیروهاي واجد شرایط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق
-به روز نگه داشتن سیستم پرسنلی و ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم
- نظارت بر مکاتبات اداري بر اساس آیین نامه مکاتبات شهرداري
-بررسی امکانات رفاهی ، تعاون ، بیمه و بازنشستگی کارکنان شهرداري
-تشکیل پرونده پرسنلی کارکنـان ، تهیـه و تکمیـل فـرم هـاي ارزشـیابی سـالانه پرسنل اداري
-نظارت بر ورود و خروج و مأموریت و مرخصی پرسنل
-تهیه صورت کارکرد ماهیانه و اضافه کاري پرسنل
-نظارت بـر حسـن اجـراي قـوانین و آیـین نامـه هـاي اسـتخدامی در شـهرداري نظیر:قانون استخدام کشوري، آیین نامـه اسـتخدامی شـهرداریها و قـانون کـار تـامین اجتماعی
-دقیق و مسـتمر بـر چـارت سـازمانی و شـرح وظـایف و صـدور احکـام انتصابات منطبق بر اصول امور اداري و مقررات جاري
-انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل