-اجراي دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
-اقدام به تحویل گرفتن اموال خریداري شده و تطبیق و کنترل اجناس خریداري شده و امضاء قبوض و صورتجلسات مربوطه تحویل آنها به افراد درخواست کننده پس از صدور قبض انبار
-نگهداري حساب کلیه اموال منقول شهرداري و ثبت مشخصات کامل آنها در دفاتر اموال و یا نرم افزارهاي مربوطه بر اساس آیین نامه های مصوب
-اقدام لازم در نگهداري و حفظ اموال شهرداري با همکاري واحدهاي ذیربط
-جاري نگهداشتن صورت اموال موجود در تمام اتاقها و واحدهاي مربوط
-صدور برگه خروج اموال بر حسب ضرورت با دستور مقام مافوق
-اقدام در طبقه بندي اموال در انبار بر اساس ضوابط موجود
-صورت برداري از اموال فرسوده و غیر قابل استفاده به منظور فروش با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
-انجام الصاق برچسب بر روي اموال شهرداري و ثبت در دفاتر اموال با ذکر شماره و صدور قبض ان