امروز: جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، پورافشار با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به همه حق طلبان و دوستداران و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت تسلیت گفت .

 

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

 

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه سرخ عاشورا ، حماسه انسان های پاکدل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان خود گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع ، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند . 

 

اگرچه قرنها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته پیام کربلاست ، واقعیتی که موجب گشته تا مجالس ماتم حسینی هر ساله پرشورتر و پرمحتواتر و باشکوهتر از قبل برگزار شده و عشق و محبت و ارادت خاص مردم به اباعبدالله الحسین (ع) بیش از گذشته شود .

 

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم  ایام سوگواری شهادت سید و  سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 یار باوفایش را به همه حق طلبان و آزادگان جهان ، همه دوستداران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، مردم عزادار و متدین شهرستان قصرشیرین و همکاران گرامی تسلیت عرض می نمایم .