امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری  قصرشیرین ، کرمی شهردار قصرشیرین با صدور پیامی فرا رسيدن سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) را تسليت گفت و ياد و نام شهداي قيام خونين 15 خرداد سال 1342 را گرامي داشت.

 

متن پیام بدین شرح است :

 

بسمه تعالی

 

14خرداد روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود، روز وداع ملتی با مقتدای خویش است. روزی که سراسر ایران اسلامی سیه پوش شدو شیون مردان و زنان در هر کوی وبرزنی در این مصیبت عظیم جاری گشت.

امام عظیم الشأن راحل پایه های نظامی را بنا کرد که طلایه دار بسط و نشر ارزش های اصیل اسلامی است و توجه و دستگیری از محرومان و مستمندان و حرکت توحیدی و ایمانی مبنای فکری و اندیشه ای آن را ساخته و پرورده است و سرانجام پس از عمری تلاش و کوشش در راه خدا در 14 خرداد 1368 شمسی دعوت حق را لبیک گفته و باشکوهی بی نظیر در طول تاریخ بشریت به خاک سپرده شد.

روح ا... خمینی تفسیری از اخلاص، شجاعت و عظمت بود، مهمترین و بارزترین امری که این مرد خداجو در طول حیات پربرکت خویش موفق به انجام آن گردید، بی تردید براندازی حکومت طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی بود.

15خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت  سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)؛ قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، را گرامی داشته، انشاءا... با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری  و اجرای برنامه های مدبرانه دولت  در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نمائیم
.