امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین پورافشار شهردار قصرشیرین طی پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم مؤمن و خداجوی شهرستان قصرشیرین تسلیت گفت .

 

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

تاسوعا و عاشورای حسینی ، حماسه پیروزی خون بر شمشیر و تقابل حق و باطل بود . روزی که یزیدیان ، با قساوت و بی رحمی تمام بر فرزندان پیامبر (ص) و اصحاب با وفای ایشان شوریدند و با خوی وحشیگری خویش به زنان و کودکان نیز رحم نکردند .

 

نهضت حسینی و واقعه جانسوز کربلا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم ، خون پاک شهیدان عظیم الشأن کربلا ، در رگهای تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده  تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد .حماسه تاسوعا و عاشورا ، حماسه ای بس بزرگ از انسان های الهی است که اندیشه انسان مادی هیچگاه به درک واقعی آن نخواهد رسید .

 

تلاش محبان و ارادتمندان اهل بیت (ع) در راستای بزرگداشت حماسه کربلا احیای مراسم و آیین های سوگوری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران با وفای ایشان ، زنده بودن نهضت حسینی و پویایی عاشورا و ماندگاری آنرا به جهانیان نشان خواهد داد و رضایت حق تعالی و حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را در بر خواهد داشت .

 

بدینوسیله فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و با وفای ایشان را خدمت مردم مؤمن و خداجوی شهرستان قصرشیرین و همکاران گرامی تسلیت عرض نموده ، امید است عزداری همه عاشقان حضرت ثارالله (ع) در این روزهای پرسوز و ماتم ، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع گردد .