امروز: جمعه 31 فروردین 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ،کرمی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

قوه قضاییه به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

 

بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به  مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف بر خواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

 

این ایام فرصت مغتنمی ست برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه، تا به‌نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل(ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را  تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی مسألت می‌نمایم.