امروز: جمعه 31 فروردین 1403

 

  به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، کرمی در پیامی فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن ارحیم

 

حجاب میزان سنجی معرفت در حلقه عبودیت بوده و متانت و عفاف درقاب حجاب، احرامی زیبا برای طواف در ساحت بندگی است و تبار معنایی حجاب در ادیان مختلف حاکی از ریشه‌دار بودن این فرهنگ غنی می‌باشد.

 

حجاب و عفاف به عنوان دو مقوله با ارزش در جامعه بشری بویژه جوامع اسلامی مطرح می باشد و بطور کل حجاب و عفاف سپری است برای حفظ حریم امنیت و آرامش و اخلاق در بین انسان ها که این موضوع ارتقاء سطح فرهنگ در جامعه را نیز موجب می شود.

در ترویج و گسترش باورپذیری حجاب و عفاف لازم است تا با اقدامات برنامه ریزی شده و بهره جستن از نماد و الگوهای شایسته که از مهمترین مصادیق آن ها،ایجاد تنوع در پوشش اسلامی برای بانوان ایران زمین است،در این راستا قدم برداشت.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب در بیست و یکم تیر ماه سال 1314 روز ملی  عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن ایران اسلامی بخصوص شهرستان قصرشرین ، تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش در جهت ارتقاء کیفی آن در جامعه که سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم  و صیانت حریم خانواده را تضمین می نماید، از درگاه ایزد منان، مسألت دارم.