امروز: جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، مهندس پورافشار شهردار قصرشیرین در پیامی ، فرا رسیدن پانزدم رمضان ، سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت ، امام حسن مجتبی (ع) را به عمومی شیعیان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان قصرشیرین تبریک گفت .

 

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پانزدهم رمضان سال سوم هجرت ، آسمان مدینه به برکت طلوع دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، نورباران شد . امام حسن مجتبی (ع) ، دومین پیشوای شیعیان جهان ، کریم آل طاها که از عطر سخاوت و بخشندگی اش بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان ، فرهنگ حمایت از نیازمندان ، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود . آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده اند ، همواره به محرومان لبخند می زنند و بر چشم های منتظرشان سفره می گسترانند ، چرا که احسان و نیکوکاری ، از زیباترین و باشکوهترین جلوه های انسانیت است و احسان ، در اوج ظهور خود و در بالاترین درجه اش ، به شکل ایثار ظاهر می شود .

 

 بدینوسیله ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه میهمانان ضیافت الله در ماه مبارک رمضان ، فرا رسیدن پانزدهم رمضان ، سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت ، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به عموم شیعیان و پیروان خاندان عصمت و طهارت به ویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان قصرشیرین ، تبریک عرض نموده ،  توفیق روز افزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) در راستای حمایت از محرومان و زدودن فقر از چهره جامعه ، از درگاه حضرت احدیت مسأت می نمایم .

 

 

                                                                                                                                                                                                      پورافشار

                                                                                                                                                                                           شهرداری قصرشیرین