امروز: جمعه 31 فروردین 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ؛کرمی در پیامی فرار سیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت .

 

متن پیام بدین شرح است :

 

 بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خود ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند.


آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند. اینان سینه‏ هایى فراخ ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس رهایى یافته بودند.


آزادگان ایران اسلامی مردانی بودند که وجود بی آلایش خود را در راستای هویت بخشی ملت و مردم خویش هزینه کردند و به راستی بر قلل رفیع انسانیت ایستاده اند.آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند.آنچه را که شهدا با خون خود نگاشتند، آزادگان با خون دل پاسداری می‌کنند و به گوش حق جویان جهان و آیندگان می‌رسانند.


بازگشت سرفرازانه آزادگان غيور به ميهن عزيزمان ايران اسلامي ،موهبتي است وصف‌ناپذير که شادي دل‌هاي بسياري را به همراه آورد و غرور و فخر ملي مان را افزود.
 اينجانب به نوبه خود رشادت هاي آزادگان گرانقدر را ارج نهاده و صميمانه توفيق و سلامتي روزافزون آنها را در ظل توجهات حضرت ولي عصر( عج) و سايه سار ولي امر مسلمين جهان، از خداوند تبارک و تعالي خواستارم.