امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، کرمی در پیامی فرا رسیدن نهم ذی الحجه ، روز عرفه و عید سعید قربان را تبریک گفت.


متن پیام به شرح ذیل است:


روز عرفه روزی است که هر ساله نمایش باشکوه وحدت، همدلی و برادری امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوه‌ای زیبا از یکپارچگی امت اسلامی را به نمایش می گذارد. در این مراسم وحدت بخش، مسلمانان هر سال یک صدا و رساتر از گذشته، پیام اسلام را در دعوت به عدالت، آزادی، پرهیزگاری، نیکی، پاکی و دوری از خشونت علیه بشریت را فریاد می‌زنند و حس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می‌کنند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی و جهان بشارت می‌دهند.

 

عید قربان زیباترین لحظه در عالم هستی است که خلیل‌الله این پیامبر صالح، اوج عبودیت را معنا کرد و بدون توجه به هوای نفس، عاشقانه گام در صراط مستقیم گذاشت و از آن آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمد و ((فدیناه بذبح عظیم))

 


اینجانب  عید سعید قربان را به عنوان باشکوه‌ترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودت به درگاه حضرت باری‌تعالی و به پیشگاه ولی عصر(عج)،رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تمامی مردم شریف شهرستان قصرشیرین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌ همتا سعادت،سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ملت شریف ایران و جهان اسلام در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.