امروز: پنج شنبه 30 فروردین 1403

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی دستگاهها از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد . سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم نوایی و هم سازی آنها ارتباط دارد . روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند .

 

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) می فرمایند : از برکات و اهداف جمهوری اسلامی ایران ، وضع قوانین کاربردی ، اجرای دقیق و به موقع آنها ، بررسی مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، برقراری نظم و امنیت ، تکریم مردم و خدمت رسانی به هموطنان و در یک کلام فراهم نمودن شرایط مطلوب و ایده آل برای زندگی همه ی انسانها می باشد و در این راستا برای آگاهی همه اقشار جامعه از اقدامات انجام شده ، رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی وظیفه ی مهمی است که بر دوش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاهها و نهادها گذاشته شده است . انعکاس به موقع مسائل ، مشکلات و نیازهای مخاطبین ، جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی ما تثبیت می نمایدو نامگذاری روزی به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان ، بیانگر ارزش و جایگاه والای روابط عمومی می باشد .

 

اینجانب فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران محترم روابط عمومی ادارات ، ارگانها و نهادهای شهرستان و تمامی دست اندرکاران و مشعل داران این امر خطیر ، تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم بیش از پیش با الهام از هم اندیشی و ابتکار و با استفاده از ظرفیت ها ، منابع و ابزار اطلاع رسانی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته ، توفیق روزافزونشان را در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمایم .

 

 

                                                                                                                                                                                             پورافشار

                                                                                                                                                                                   شهردار قصرشیرین