امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، عباس کرمی سرپرست شهرداری قصرشیرین طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان قصرشیرین تبریک گفت.

 

 متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

دهه فجر امسال آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است و چهل و یک سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز می گذرد ، همت، تلاش و کوشش در جهت بقاء و دوام انقلاب و ایران عزیز فرض و واجب است . البته مردم ما در این سال ها دین خود را ادا کرده اند و با تاسی از قیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) با اقتدار و صلابت اوج عزت خود را نشان داده اند.مردم عزیز ایران در این روزها در حالی به استقبال جشن های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب می روند که دشمنان با ابزار فشار اقتصادی و تحریمها تمام تلاش خود را در جهت سیاه نمایی به کار گرفته اند و باید مواظب بود.

 

ما با شعار انقلاب اسلامی ، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری« جهاد و مقاومت » در چهل و یکمین سالگی انقلاب بر روی ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.

 

لذا اینجانب تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی میداریم ، واز خداوند متعال عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را مسالت می نماییم.