امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، کرمی در پیامی روز شهردار را تبریک گفت .

 

متن پیام به شرح ذیل است :

 

فرا رسیدن 25 اسفند ماه روز شهردار ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری ، فرصتی برای تقدیر از زحمات بی شائبه شهرداران  در مسیر اعتلای شاخصه های مختلف دستیابی به شهر سالم و نوین می باشد . 

 

مدیریت شهری به عنوان یکی از بزرگترین سازمانهای اجتماعی هنگامی می تواند از کارایی و بهره وری  بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را به عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده کند و این امر محقق نمی شود مگر با برنامه ریزی و اقدامات مؤثر در جهت توسعه همه جانبه شهرها و مشارکت اثر گذار مردم تا تحقق درآمدهای پایدار شهرداری میسر شود و ضمینه تصمیم گیریهای مردمی و فعالیتهای خلاقانه شهرداریها در مسیر توسعه شهری را بیش ار پیش هموار سازد .

 

امیدوارم شور شیرین خدمت در رویکرد انجام پروژه های شهری با برداشتن گامهای اساسی در ضمینه  توسعه شهری با تدبیر و تلاش همسو بوده تا ضمینه رضایتمندی مردم را فراهم آورد .

 

اینجانب فرا رسیدن 25 اسفندماه روز شهردار را به همه شهرداران ، دست اندرکاران ، مسئولان و پرسنل خدوم شهرداریهای استان کرمانشاه و همچنین اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری برعهده دارند ، تبریک گفته و ضمن تأکید بر توجه شهرداران به سیاستها و برنامه های ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا جهت کاهش این بیماری مهلک وخطرناک در شرایط فعلی ، موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

 

 

امید است دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری در استان بتوانند با پیگیری اقدامات مؤثر جهت سلامت شهروندان برگ زرین دیگری در موفقیت های خود رقم بزنند .