امروز: جمعه 31 فروردین 1403

 

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس مسائل و مشکلات رسالت بزرگی برعهده دارند ، گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولان در خدمت رسانی هستند که گاهی با انتقاد سازنده خود پیشرفت و شکوفایی جامعه را موجب می شوند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه های جمعی قصرشیرین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار ایرنا به دست نیروهای متحجر طالبان و تبریک روز خبرنگار افزود: رسالت یک خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است.
وی خبرنگاران را زبان گویا و چشم بینای جامعه دانست که همواره برای حقیقت ، بیان واقعیت ، دردها و مسائل مردم تلاش می کنند و برای تحقق این مهم با مخاطراتی روبرو می شوند.
وی بیان کرد: امروز تمام قوای دشمن متحد شده اند تا خدمات نظام و عملکرد دولتمردان را ضعیف جلوه دهند و نقش خبرنگاران برای بیان دستاوردهای نظام و ایجاد نشاط ، امید و پویایی در جامعه بر کسی پوشیده نیست.
فرماندار قصرشیرین در ادامه نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان را برای انعکاس اخبار منطقه مثبت ارزیابی کرد و تلاش های این مجموعه را بخصوص در پوشش و انعکاس اخبار مربوط به ایام زلزله قابل ستایش دانست.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین نیز با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی ، گفت: یک خبرنگار و روزنامه نگار با خلق بهترین آثار و واژه ها تلاش می کند تا دردهای جامعه را به خوبی بازگو کند.
سحر پوره افزود: خبرنگاران با تیزهوشی ، درایت و درک بالا ، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و با نگاهی موشکافانه و دقیق دولتمردان را برای حل مشکلات یاری می کنند.
وی از ویژگی های یک خبرنگار خوب را تعهد ، امانتداری ، دارای ذوق و قریحه ، حق طلبی و برخورداری از عدالت رسانه ای بیان کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین گفت: هم اکنون در این شهرستان مرزی دفتر خبرگزاری ایرنا ، یک نشریه ، یک سایت محلی و یک کانال خبری دارای مجوز مشغول فعالیتند و کار انتقال اخبار و اطلاعات منطقه را عهده دار هستند.
اهدای لوح به پاس خدمات یکساله خبرنگاران و اصحاب رسانه پایان بخش این آئین بود که در دفتر فرماندار قصرشیرین برگزار شد.