امروز: پنج شنبه 30 فروردین 1403

مهندس پورافشار شهردار پرتلاش و مردمی قصرشیرین فعالیتهای عمرانی شهرداری را تشریح کرد .

 

وی خاطر نشان کرد : با تلاشهای شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری و همراهی و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر کارهای عمرانی در نقاط مختلف شهر با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است .

 

پورافشار افزود : از مهمترین پروژه های در دست اقدام و خواسته مردم قدرشناس قصرشیرین نیز می باشد لکه گیری و آسفالت معابر و خیابانها می باشد که با همراهی اعضای محترم شورا و زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری در حال انجام می باشد و زیرسازی و روکش آسفالت کوچه های باقیمانده محله قصرجدید فاز 2 و همچنین روکش آسفالت خیابان وحدت و خیابان الوند نیز به اتمام رسیده است .

 

وی افزود : پیاده روسازی ، جدولگذاری و موزائیک فرش حاشیه الوند نیز از دیگر پروژه های مهم این شهرداری می باشد که 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همچنین موزائیک فرش پیاده رو روبروی آموزش و پرورش می باشد که در حال انجام می باشد .

 

شهردار قصرشیرین از دیگر  پروژه های عمده شهرداری را احداث پل سنگی انتهای قرنطینه به طرف ده سلیم شرقی عنوان کرد که در فصل بارندگی بسیار حائز اهمیت می باشد و هم اکنون 70 % پیشرفت فیزیکی داشته است و همچنین جدولگذاری مسیر تعریض جاده انتهای ده سلیم به طرف خسروی می باشد و در دست اقدام است .