امروز: پنج شنبه 30 فروردین 1403

 

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری قصرشیرین گفت: حوادث تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

 

حشمت رضایی در آئیین بازگشایی مدارس در هنرستان الوند قصرشیرین با اشاره به حادثه ددمنشانه عوامل استکبار در مراسم رژه نیروهاتی مسلح در اهواز گفت:متاسفانه تعدادی از هموطنانمان در این حادثه زخمی و تعدای هم به شهادت رسیدند ولی دشمنان این مرز و بوم آگاه باشند این تحرکات غیر انسانی خللی در اراده ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمانهای این نظام ایجاد نخواهد کرد.

وی گفت: بازگشای مدارس همزمان با آغاز برنامه های دفاع مقدس است و این شجره طیبه انقلاب به واسطه خون هزاران شهید ایجاد شده است و این هفته فرصت مناسبی برای قدردانی از رشادتهای رزمندگان در این دوران است.

وی در ادامه با تبریک آغاز بهار دانش به دانش آموزان , مربیان و اولیا گفت: تلاش می کنیم در شهرستان فضایی سالم و امن برای تحصیل آینده سازانمان ایجاد کنیم.

رضایی گفت: دانش آموزان باید در مدرسه به این خودباوری برسند که آینده سازان این کشورهستند و چرخهای توسعه جامعه در آینده به دست آنها به حرکت دئرخواهد آمد.

وی گفت: باید نهایت استفاده از ایام تحصیل در مدرسه را داشته باشید و فردی پرسشگر باشید و به این باور برسید که دانش آموزان قصرشیرینی هم می تواند در آینده کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه مدسه فضایی برای زدودن جهل از آینه روح است افزود: معلمان و مدیران آموزشی تعلیم و تربیت را همسو با هم داشته باشیم و فقط مسائل درسی را یاد ندهندو اخلاق و رفتارهای درست اجتماعی و اعتقادات دینی را سرلوحه تعلیم و تربیت خود قرار دهیم .

وی گفت: خودباوری و خودساختگی باید در مدارس و توسط معلمان به دانش آموزان القا شود و تهدیدها و فرصتهای زندگی را برای آنها تشریح کنید.

رضایی خاطرنشان کرد: اولیاء دانش آموزان هم در امورات مدرسه مشارکت داشته باشند و فعالیت کنند زیرا محیط مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و وظیفه اولیا فقط تامین معیشت دانش آموزان نیست و برای تربیت صحیح و درست آنها باید تلاش کنند و با همفکری مشاوران و معلمان مدارس و برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان برای حل مشکلات مدارس قدم بردارند.