امروز: جمعه 31 فروردین 1403

یک دوره مسابقه چهارجانبه بوکس بین تیم های شهرستان قصرشیرین ، گیلانغرب ، کرمانشاه و یک تیم از استان ایلام در سرسرای شهدای آموزش و پرورش قصرشیرین برگزار شد که تیم میزان حایز مقام نخست این رقابت ها شد .

 

شهردار و رییس هیأت بوکس قصرشیرین در حاشیه برگزاری این مسابقه ها گفت : در این رقابت ها 40 تن از ورزشکاران در 10 وزن با هم به مدت 2 روز 26 و 27 بهمن به رقابت پرداختند .

 

صحبت پورافشار افزود : در پایان پس از برگزاری رقابت ها تیم های قصرشیرین ،کرمانشاه و گیلانغرب به ترتیب حایز عناوین تیمی اول تا سوم شدند . وی گفت این رقابت ها با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد که با استقبال مردم ورزش دوست آن شهرستان همراه بود .

 

رییس هیأت بوکس استان کرمانشاه نیز گفت : قصرشیرین دارای ظرفیت های بسیار بالایی در رشته های ورزشی مختلف است که رشته بوکس نیز یکی از ورزشهایی است که قصرشیرین در این زمینه قابلیت ها و ورزشکاران شایسته ای دارد .

 

فشی افزود : اگر مسئولان همت کنند قصرشیرین می تواند یکی از قطب های ورزش بوکس باشد زیرا این شهرستان دارای قابلیت های ویژه ای در زمینه ورزش به خصوص رشته بوکس است .

 

وی گفت : برگزاری این مسابقه ها با وجود زلزله و تحمل مشکلات از سوی مردم این منطقه می تواند باعث نشاط و امید در منطقه شود .