امروز: جمعه 31 فروردین 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ؛ سرپرست شهرداری گفت : در راستای دستورالعمل ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا این شهرداری به طور مستمر و به صورت شبانه روزی نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و محلات شهراقدام نموده و به یاری خداوند متعال و همراهی مردم عزیز با درخانه ماندن تا ریشه کن شدن این ویروس مهلک و خطرناک وعادی شدن اوضاع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

کرمی افزود: اماکن عمومی نظیر : پارکها ، ستهای ورزشی، مجموعه بازی کودکان ، ناوگانهای درون و برون شهری ، باجه های تلفن موجود در سطح شهر ، ساختمان اداری ، بانکها ، نمازخانه های پارکها ،سرویس های بهداشتی پارکها و کلیه محلات به طور مستمر به صورت دو شیفت در شبانه روز گندزدایی و ضدعفونی می شوند .

 

کرمی خاطرنشان کرد : با توجه به ایام تعطیلات نوروز مجموعه پرسنل خدوم شهرداری به صورت شبانه روز جهت حفظ سلامت همشهریان عزیز مشغول خدمت رسانی هستند .

 

وی تصریح کرد : در این شهرستان هیچگونه خدماتی در این ایام به مسافرین ارائه نمی گردد و از نصب هرگونه چادر مسافرتی ، سیاه چادر ، دست فروشی در معابر عمومی وپارکها جلوگیری بعمل می آید و ورودی کلیه پارکها مسدود شده است .

 

سرپرست شهرداری افزود: دیار قصرشیرین مردمان مهمان نوازی هستند و هر ساله این شهرستان پذیرای خیل عظیم مهمانان و مسافرین نوروزی از اقصی نقاط میهن عزیزمان است و هم اکنون انجام تمهیدات سخت گیرانه و محدودیت های ایجاد شده برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس مهلک و خطرناک کرونا است .