امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرماندار قصرشیرین گفت: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و مظهر اقتدار و قدرت ملی است و ما در این شهرستان مرزی برای حضور در این رویداد مهم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور گسترده مردم آماده هستیم.

«مرادعلی تاتار» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ فراهم شده و از ماه ها قبل تمام تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد مهم مهیا است.

وی اظهار داشت: در شهرستان قصرشیرین ۲۷ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین نام‌نویسی کردند که از مجموع این افراد یک نفر رد صلاحیت و پنج تن نیز انصراف دادند که اکنون انتخابات ۲۸ خرداد با رقابت ۲۳ نامزد برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ۹۰ درصد داوطلبان دارای مدرک لیسانس هستند و در بین داوطلبان نیز افرادی ایثارگر وجود دارند.

تاتار ادامه داد: مردم همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و اکنون در این دوره که کشور در در شرایط حساسی قرار دارد حضور گسترده و حداکثری مردم مشت بزرگی بر دهان بدخواهان نظام است.

وی گفت: حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی افراد است از این رو همه وظیفه داریم تا ضمن شرکت در این عرصه تعیین سرنوشت از قشرهای مختلف مردم نیز برای حضور در این رویداد بزرگ سیاسی دعوت کنیم تا همه حضوری فعالانه و آگاهانه داشته باشیم.

شهر قصرشیرین پنج عضو شورای اسلامی شهر دارد.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.