امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ،کرمی در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت :

 

متن پیام بدین شرح است :

 

در 13 رجب سالروز مولود کعبه ، بشر به نماد و نوای عدالتخواهی مفتخر شد تا نام امیرالمؤمنین علی (ع) در عرش و فرش ، مظلومان عالم هستی را به طلوع عدل و داد نوید دهد . نوید یگانه مردی که در نماز انگشتر به سائل می بخشد و دلاورانه در بستر پیامبر (ص) خوابید تا آسیبی به ولایت نرسد .

 

آن هنگام که شجاعانه در برابر دشمنان دین قد علم می کند و فاتح خیبر می شود تا نشان دهد که اگر چه ابوتراب است و سر سجده بر آستان حضرت حق دارد اما جایی که حقی نادیده گرفته شود با لقب حیدر کرارش ، شیر بیشه ایمان می شود تا هر چه سیاهی و ظلم رنگ ببازد و زیبایی عدل محور قرین لحظات زندگی فرشیان شود .

 

چه زیباست که از برکت سرانگشتان وجودش روز میلادش با نام سرانگشتان وجودش روز میلادش با نام پدر همراهی میشود تا تمام مردان و پدران هستی را به رافت و عطوفت پدرانه بخواند و آنها را با غیرت و شجاعت حمایت از خانواده همراه سازد .

 

اینجانب ضمن تبریک میلاد عظیم الشأن اولین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت ، حضرت علی (ع) به پیشگاه امام زمان (عج) ، رهبر عظیم الشأن انقلاب و مردم شریف شهرستان قصرشیرین آرزومندم در روزهایی که همراهی و وحدت بهترین تلاش برای غلبه بر مشکلات و بیماریها است با تلاش حافظان سلامت و همراهی مردم و مدد گرفتن از اهل بیت (ع) بر این بیماری غلبه کنیم .