امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403


شهردار قصرشیرین گفت: جایگاه CNG این شهرداری پس از پنج سال استانداردسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین، مهندس باقری در این راستا با اشاره به اینکه با پیگیریهای مکرر و تلاش شبانه روزی، جایگاه سی ان جی ۹۰ درصد استانداردسازی شده و ان شاءالله ظرف ۱۵ روز آینده ۱۰۰ درصد تکمیل خواهد شد، لذا هم اکنون آماده ارایه خدمت به همشهریان گرامی می باشد.


 شهردار قصرشیرین افزود :  از سال ۹۵ که تنها جایگاه سوخت سی ان جی در این شهرستان راه اندازی شده تاکنون بدون دریافت استاندادهای لازم فعالیت داشته است لذا جهت حفظ سلامت رانندگان و همشهریان گرامی برای رفع خطرات احتمالی برای استانداردسازی اقدام کردیم.


وی ادامه داد: براساس نامه های مکرر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و اداره استاندارد مبنی بر وجود نواقص بحرانی پرخطر و خطر متوسط جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری قصرشیرین ، فعالیت این جایگاه متوقف و ایمن سازی آن در دستور کار قرار گرفت.
شهردار قصرشیرین ادامه داد : تعمیرات اساسی یا اورهال جایگاه سی ان جی ضمن افزایش بازده و دقت عمل تجهیزات ، از هدر رفت گاز و بروز خسارت به این جایگاه جلوگیری می کند و بر همین اساس ،هم اکنون فشرده سازی گاز سی ان جی در این جایگاه به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد که امیدواریم همین امر رضایت رانندگان را فراهم کند .