امروز: جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ،کرمی در پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی راتبریک گفت .

 

متن پیام به شرح ذیل است :

 

 

بی شک، در جهان امروز که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با مردم و اقناع افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند.

 

در این میان وجود نهادی اثرگذار بنام روابط عمومی که به مثابهِ پُلی سازنده میان سازمان و مخاطبان نقش آفرینی می کند مهم و حائز اهمیت است چراکه این نهاد پاسخگو با ایجاد ارتباطی دوسویه در جهت ایجاد رابطه‌ای سازنده و مثبت مابین سازمان، مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی گام بر می دارد.

 

 پر واضح است که نقش و وظیفه روابط عمومی ها در شرایط حساس امروز کشور که درگیر جنگ روانی و اقتصادی با دشمن و کرونا است در تبیین برنامه ها و ارائه دستاوردهای نظام و دولت و خنثی سازی القائات نادرست دشمن در جنگ روانی مهم و تعیین کننده است. 

 

در این شرایط خاص روابط عمومی ها را بایست سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قلمداد نمود و در این راستا وظیفه ای بس خطیر و سنگین برعهده دارند.

 

اینجانب، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه خطیر، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه‌ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها ، شاهد ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه ها باشیم.