امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403



 

روز قدس نماد رویایی حق در برابر باطل است

 

شهرداری و شورای اسلای شهر قصرشیرین با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌دار ایران اسلامی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، در بیانیه شهرداری و شورای اسلامی شهر قصرشیرین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، چنین آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

  روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است. 

 

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

 

امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

 

شهرداری و شورای اسلامی شهر قصرشیرین نیز همگام با مردم مسلمان و روزه ‏دار، ندای حق‏ طلبی و دفاع از فلسطین و قدس شریف را سر داده و با اعلام حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین ، وحدت و همبستگی مسلمانان ایرانی را فریاد خواهد کرد.»