امروز: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین ، از اختصاص 300میلیون تومان برای بهسازی معابر و بوستان های شهری خبر داد.

 

حشمت الله رضایی روز یکشنبه در جلسه کمیته مناسب سازی ادارات و اماکن عمومی قصرشیرین افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات متوازن سال جاری برای مناسب سازی معبرهای عمومی و بوستان ها برای استفاده سالمندان ، جانبازان و معلولان اختصاص یافته است.


وی اظهار داشت: براساس قانون یکی از وظایف ادارات و اماکن دولتی، فضاسازی مناسب برای تردد معلولان و جانبازان است از این رو باید در چارچوب قانون اجرایی شود. 


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: ادارات و نهادهای متولی موظف هستند تا شرایطی فراهم کنند که افراد سالمند و جانبازان و معلول بتوانند از امکانات رفاهی در سطح شهر استفاده کنند.


رضایی در ادامه همچنین از فراهم کردن بستر مناسب برای ورزش کردن قشر معلول و سالمند جامعه تاکید کرد.


این مقام مسئول گفت: یکی از راه های تسریع در انجام این کار برگزاری منظم جلسات و پیگیری دستورالعمل های آن است تا بتوان از این طریق نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کرد.

 
وی تاکید کرد: اداراتی که فضای محیطی آنها برای این کار مناسب سازی نشده موظف هستند در بودجه سالیانه خود به این مهم توجه و آن را لحاظ کنند و همچنین در خصوص ساخت و سازهای جدید اداری و اماکن عمومی نیز شهرداری ملزم به رعایت این اصل است